Nieuws (2021)

Donderdagmiddag openstelling

Augustus 2021

De Archiefcommissie wil, coronamaatregelen daargelaten, vanaf 2 september het archief weer elke donderdagmiddag openstellen. U dient daarvoor wel een afspraak te maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of contact op te nemen met één van de archiefcommissieleden.

de Steenuil

April 2021

De jaarcijfers, die normaalgesproken op de ALV worden besproken, zijn op de website geplaatst, zie hier.

Jaarcijfers 2020

Waar staan we...

Maart 2021

Helaas rijdt corona ons nog steeds in de wielen en hebben wij u nog niet veel te bieden qua gezamenlijke activiteiten. Zodra er weer mogelijkheden zijn, zullen wij u daarover informeren. Heeft u intussen een vraag: aarzel niet om gebruik te maken van ons Contact formulier om die te stellen.

Toevoeging website pagina 'De Achtste Steen' inhoud

Februari 2021

Er is een nieuwe pagina aan de website toegevoegd. De 'digitale' vrijwilligers van de HVS hebben de afgelopen periode stukje bij beetje de inhoudsopgave van 'De Achtste Steen' geindexeerd. 'De Achtste Steen' was naast een informatieblad van de oude gemeente Steenderen een blad waarin verhalen over locale activiteiten en bedrijven werden gepubliceerd. Ook kwam regelmatig locale historie aan bod, verwoord in interessante stukjes. 'De Achtste Steen' is uitgegeven van 1981 t/m 2018.
Het (papieren) archief van 'De Achtste Steen' is aan de HVS overgedragen. In het overzicht op 'De Achtste Steen' pagina is op dit moment alleen de inhoudsopgave van alle ooit uitgegeven Achtste Stenen opgenomen.

Achtste Steen

Nieuws (2020) Nieuws (2019) Nieuws (2018) Nieuws (2017)